DA CIABOT A CIABOT 2011 - ENOGASTRONOMIC HIKE

3km non-competitive enogastronomic hike along the wine pathway and local construction named 'ciabot' of Sommariva Perno (CN) Italy. 'Da Ciabot a Ciabot', a non competitive walk in the wonderful hills and local construction named 'ciabot' of Sommariva Perno, Sunday 18 September. A festive and gourmet appointment to join friends and taste the typical products of the Roero. Near Cheese 2011, the edition of Bra’s biennial event. For more information click on the photo.